VANLIGA FRÅGOR OM SYNSAM FRIENDS

 

Hur tar jag del av erbjudanden? Hur går man ur? Vi svarar på frågor om att vara medlem i Synsam Friends.

Kostar det något att vara medlem i Synsam Friends?
Nej, medlemskapet är helt kostnadsfritt.

Jag har ett abonnemang hos Synsam. Ska jag också vara medlem i Synsam Friends?
Du som har abonnemang hos Synsam har alltid förmånerna i Synsam Friends plus det som ingår i ditt abonnemang, och behöver därför inte bli medlem i Synsam Friends.

Vilka förmåner ingår i Medlemskapet?
Medlemskap i Synsam Friends för med sig mängder av förmåner. Läs mer på vår sida om förmåner med medlemskap.

Hur får jag ta del av event och erbjudanden?
Som medlem i Synsam Friends får du nyhetsbrev med aktuella erbjudanden etc.

Kan företagare bli medlem i Synsam Friends?
Nej. Medlemskapet gäller endast privatpersoner.

Hur behandlar ni mina kunduppgifter?
För Synsam är din personliga integritet och skyddet för dina personuppgifter viktigt.

Här kan du ta del av vår integritetspolicy (PDF) där vi i detalj beskriver hur vi behandlar dina uppgifter. Du är också alltid välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor.

Kontakta Synsam Sveriges dataskyddsombud: GDPR.Sverige@synsam.com

Hur går jag ur Synsam Friends om jag inte längre vill vara medlem?
Kontakta vår kundservice på customerservice@synsam.com, eller på telefonnummer 08-400 50 450.

Hur blir jag medlem?
Du kan bli medlem i alla Synsams butiker i Sverige.

Får jag ett plastkort/klubbkort hemskickat efter att jag blivit medlem?
Nej, vi använder inte fysiska kort av miljöskäl. Du legitimerar dig i butiken.

Jag vill läsa medlemsvillkoren i Synsam Friends. Var hittar jag dem?
Läs mer på våra sida om medlemsvillkor.

 

  1. Synsam Friends förmåner

Medlemsförmåner


Det finns massor av fördelar med att vara medlem i Synsam Friends. Här listar vi samtliga förmåner.

Läs mer

Medlemsvillkor


Här har vi samlat alla våra villkor så att du kan läsa om vad som gäller för medlemmar i Synsam Friends.

Läs mer